דף הבית » קידום אתרים בישראל
מעוניינים להתחיל לקדם את העסק שלכם, ולקבל יותר לקוחות באמצעות קידום העסק בגוגל? רוצים להגיע לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, אך לא בטוחים מאיפה כדאי להתחיל? אם כך, הגעתם בדיוק למקום הנכון.
כשמדברים על קידום אורגני בגוגל, מתכוונים לביצוע פעולות שונות, שהמטרה שלהן היא להביא את עמודי האתר לראש תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. כלומר, בעלי אתרים ואנשי שיווק מבצעים קידום אתרים, על מנת להתברג במיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש. כאשר המטרה מאחורי זה, היא כמובן להגדיל את החשיפה והמודעות לעסק שלכם, ולקבל יותר תנועה לאתר, וכך גם יותר לקוחות, פניות ומכירות.
אחד מהיתרונות העיקריים של קידום אתרים, נובע מכך שהוא מאפשר לכם להיחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים, אשר מחפשים את מה שאתם מציעים כאן ועכשיו. וזאת בשונה למשל מפרסום ממומן בפייסבוק – אשר מאפשר לכם להציג פרסומות לגולשים שלאו דווקא מחפשים ברגע זה את המוצר או את השירות שלכם. כלומר, פרסום בפייסבוק או באינסטגרם הוא קידום מסוג push, בו אתם "דוחפים" את הפרסומת לקהל היעד שהוגדר, בתקווה שהוא יתעניין במה שאתם מציעים. ואילו קידום אתרים בגוגל הוא קידום מסוג pull – שכן הוא מאפשר לכם להציג את האתר שלכם, ואת המידע, המסר, המוצר או השירות שלכם, לגולשים שמחפשים זאת, בדיוק ברגע שבו הם מחפשים. ובכך למעשה קידום אתרים בעצם עוזר לכם להגיע לקהל היעד שלכם, בדיוק מתי שהוא צריך אתכם. מה שמאפשר לכם כמובן להיחשף ללקוחות פוטנציאליים, שנחשבים לבעלי מוכנות גבוהה יותר לצרוך את מה שאתם מציעים.
כאמור, קידום אתרים אורגני כולל בתוכו ביצוע של כל מיני פעולות שונות, שהמטרה שלהן היא לבצע אופטימיזציה לעמודי האתר, כדי להביא אותם לדירוגים טובים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. ובכן, כעת, כדאי שנבין באילו פעולות מדובר, אז להלן העיקריות שבהן:
כל פרויקט של קידום אתרים אורגני, צריך להתחיל במחקר מילות מפתח איכותי. המטרה של מחקר זה היא למצוא כמה שיותר שאילתות, עם נפח חיפושים גבוה ככל הניתן, שהן רלוונטיות למה שאתם מציעים. מילות מפתח אלו הן למעשה הבסיס ליצירת התכנים והתגיות באתר בהמשך הליך הקידום. ולכן, לא כדאי לוותר על ביצוע מחקר מילות מפתח איכותי, כבר בתחילת העבודה על פרויקט הקידום של האתר.
אחד מהחלקים החשובים ביותר של קידום אתרים אורגני בגוגל, הוא ליצור ולהזין באתר כמה שיותר מאמרי SEO ותכנים ירוקי עד. מאמרי SEO אלו למעשה מאמרים שנכתבו לפי העקרונות של קידום אתרים אורגני, כמו: שילוב מילת המפתח לקידום בכותרת, בפסקה הראשונה ובחלק מכותרות המשנה (וכך גם בשאר התוכן עצמו). ואילו תוכן ירוק עד הוא תוכן שיישאר רלוונטי גם במשך שנים קדימה, והיתרון שלו הוא בכך שהוא יכול להביא לכם תנועה לאתר גם זמן רב אחרי שנכתב והועלה לאתר. כלומר, אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל, חשוב שתדאגו ליצירת מאמרי SEO ותכנים ירוקי עד, כאשר בנוסף כדאי להקפיד על יצירת תכנים איכותיים, מקוריים ובעלי ערך לגולשים. ההנחה הרווחת במקרה זה, היא ששיתוף תכנים בעלי ערך מוסף, יגרמו לגולשים לפנות אליכם בעתיד, כאשר הם יזדקקו למוצר או לשירות שאתם מציעים.
חוץ מכתיבת מאמרים ותכנים איכותיים, חשוב להקפיד גם על הגדרת תגיות מטא בצורה נכונה. וזאת מכיוון שתגיות אלו עוזרות לאלגוריתם של מנועי החיפוש להבין טוב יותר מהו התוכן או המסר שאתם מנסים להעביר בעמודי האתר שלכם. וזה כמובן עוזר לכם להתברג במיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש. תגיות מטא לדוגמא הן תגית הטקסט החלופי (Alt Text), ותגית תיאור העמוד (Meta Description). בתגיות אלו לרוב כדאי לשלב כמובן את מילת המפתח לקידום.
פרמטר חשוב נוסף לקידום אתרים בגוגל, הוא ללא ספק פרופיל הקישורים החיצוניים המובילים לאתר שלכם. למעשה, מה שהפך את גוגל למנוע החיפוש השולט, כפי שהוא נחשב היום, זה היה ההנחה שכמות ואיכות האתרים המקשרים לאתר שלכם, מעידה על איכותם של התכנים באתר שלכם. ומה שרבים לא יודעים, זה שהשם הראשון של גוגל, היה בכלל Back Rub, שבעברית זה אומר עיסוי גב. הכוונה של השם הייתה עצם העובדה שמייסדי גוגל היו הראשונים שהשכילו להבין שניתוח ה-Back Links יכול להעיד על איכות האתר, ובכך יכול לסייע לדירוג יעיל יותר של האתרים בתוצאות החיפוש. וגם היום, מדובר באחד מהפרמטרים הכי חשובים לקידום במנועי חיפוש. ולכן, אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש – חשוב שתדאגו ליצירת פרופיל קישורים איכותי לאתר שלכם.
ההבדל המשמעותי ביותר בין קידום אורגני בישראל, לקידום אורגני בחו"ל, הוא מידת התחרותיות והקושי בתהליך. וזאת שכן כמעט לכל ביטוי חיפוש, יהיו יותר חיפושים בשפות פופולאריות כמו אנגלית, בהשוואה לשפות פחות נפוצות, כמו עברית. בנוסף, התחרות על הדירוג האורגני עבור רוב מילות המפתח, לרוב תהיה נמוכה יותר, במדינות עם מעט תושבים באופן יחסי, כמו ישראל, וזאת בהשוואה לתחרות האורגנית במדינות עם המון תושבים, כמו רוסיה או צרפת. ולכן, זהו יתרון משמעותי לתחום קידום האתרים בישראל ובעברית, על פני קידום אתרים בחו"ל שמתבצע בשפות אחרות.
כמו כן, ראוי לציין גם את היתרון העיקרי של קידום אתרים בינלאומי על פני קידום אתרים בישראל. יתרון זה הוא כמובן הגודל של קהל היעד. בחו"ל, סביר להניח שקהל היעד שלכם הרבה יותר גדול מאשר בישראל, פשוט מכיוון שבחו"ל יש יותר תושבים מאשר בארץ. כך שאם למשל קהל היעד שלכם הוא נשים אחרי לידה, אין ספק שבמדינות מחוץ לישראל קהל היעד שלכם יהיה הרבה יותר גדול, מאשר רק בישראל. מה שאומר שבחו"ל יש הרבה יותר הזדמנויות, ושפנייה לקהל הבינלאומי תוכל לעזור לכם להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, וכך להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות שלכם, וכך גם את רווחיות העסק שלכם.
החלטתם שאתם רוצים לקדם את האתר בגוגל? מעולה! כעת, כל מה שנותר לכם זה רק לבחור בחברת קידום מובילה, בעלת ניסיון בתחום ופרויקטים מוצלחים ללקוחות קודמים, כמונו בחברת Perfect SEO. רוצים לדעת למה כדאי לכם לבחור בנו? הנה כמה מהסיבות:
אמינות – אנו בחברת Perfect SEO שמים דגש מירבי על האמינות וההוגנות במסגרת פעילותנו. כך שאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שנשים את כל הקלפים על השולחן, ושכל התהליך יהיה שקוף לפניכם.
מקצועיות – אצלנו אתם מקבלים שירותי קידום אתרים מקצועיים ואיכותיים, בשיטות קידום אתרים מקצועיות וחוקיות, מסוג כובע לבן בלבד. אנחנו לא מתעסקים עם קידום אתרים מסוג כובע שחור, שזהו קידום באמצעות שיטות פסולות, שעלולות למעשה לפגוע בדירוגי האתר שלכם בטווח הארוך.
תוצאות מהירות ואיכותיות – כשאתם בוחרים בנו, אתם מקבלים תוצאות איכויות ומהירות במיוחד. קודם כל, חשוב לציין שקידום אתרים אורגני הוא תהליך שלוקח זמן כדי לראות את התוצאות שלו. אבל, בשונה מחברות קידום אתרים אחרות, אנו עושים את מרב המאמצים כדי לספק לכם תוצאות מהירות ככל האפשר, מבלי להתפשר על איכותן של התוצאות. וזאת מהסיבה שאנו רואים את הלקוחות שלנו בתור השותפים שלנו, שכן ההצלחה שלכם – היא בעצם ההצלחה שלנו.
רוצים לקדם את האתר בגוגל ולהגיע לראש תוצאות החיפוש? צרו איתנו קשר עוד היום, ואנו כבר נדאג לכל השאר, ונעזור לכם להשאיר אבק למתחרים שלכם.
כל הזכויות שמורות 2023 ©