כתיבת תוכן
לאתרים

התוכן שיקח את האתר שלך למקומות ראשונים בגוגל, נמצא כאן.

התנועה לאתר סבירה, אבל משום מה אתם לא מצליחים לגרום לכך שעמודי האתר יתמקמו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש האורגניות עבור ביטויים רלוונטיים?
 או שאולי אתם רוצים להתברג בראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח נוספות?
 אם ככה, מה שאתם צריכים זה קידום אורגני לאתר, ובעיקר להיעזר בשירותי כתיבת תוכן לאתר.

כתיבת תוכן לאתרים – הבסיס לכל קידום אורגני

אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, חשוב שתדעו שיש המון פרמטרים שמשפיעים על כך, כאשר שלושת הפרמטרים העיקריים הם חווית משתמש, תוכן וקישורים. כלומר, אם האתר שלכם לא נוח לשימוש, אם אין לו מספיק תוכן או אם אין לו מספיק קישורים חיצוניים איכותיים – כנראה שלא תצליחו להתברג בצמרת תוצאות החיפוש עבור מילות חיפוש רלוונטיות (במיוחד אם מדובר במילות חיפוש תחרותיות). בנוסף, חשוב לזכור שלפני שמתחילים להחליף או לבנות קישורים ולפני שמתחילים לקדם את האתר אורגנית – קודם כל חשוב שיהיו באתר מספיק עמודי תוכן איכותיים, כי זה למעשה הבסיס של כל הקידום. כלומר, אם אין לכם עמודי תוכן איכותיים ובעלי ערך באתר, גוגל או מנועי החיפוש האחרים פשוט לא יציגו אתכם, ולא משנה איזה קידום תעשו. ולכן, לא סתם התוכן נקרא "המלך" בתחום קידום האתרים, ולא לחינם כל בעלי ומקדמי האתרים משקיעים כל כך הרבה על התוכן באתר. תוכן איכותי הוא למעשה התשתית של הקידום האורגני, ולכן הוא כל כך חשוב למי שרוצה לקדם את האתר בגוגל.

מה זה קידום אתרים אורגני?

איך כתיבת תוכן נכונה ומקצועית יכולה לתרום לקידום אורגני

אז הבנו שכתיבת תוכן היא הבסיס לכל תהליך הקידום האורגני. וכעת, נרצה להבין איך כתיבת תוכן יכולה לעזור לנו לקדם את האתר, ולמה היא כל כך חשובה להצלחת הקידום.

  1. הגדלת התנועה הנכנסת לאתר

יותר מאמרים בבלוג ויותר עמודים באתר משמע יותר תנועה, ממילות חיפוש שונות. הרי כל עמוד או מאמר באתר אמורים לקדם מילות מפתח שונות. כך שלמעשה ככל שיש לכם יותר עמודי תוכן, כך אתם יכולים לקדם יותר ביטויי חיפוש. מה שמאפשר לכם לגרום לאתר שלכם להיות מוצג עבור כל מיני ביטויים שונים, כאשר זה יכול לעזור לכם כמובן גם להגדיל משמעותית את כמות התנועה הנכנסת לאתר. בהקשר זה, כדאי לדעת שגם מבחינת עמודי התוכן בתוך האתר, יש כמה רמות של תוכן וקיימים סוגי תוכן שונים, כמו תוכן שיווקי או תוכן אינפורמטיבי, כאשר כל סוג תוכן בדרך כלל יהיה מיועד למטרות שונות (כמו תוכן לבלוג, תוכן לעמודי מוצר או תוכן לעמוד קטגוריה).

2. חיזוק עמודי האתר על ידי קישורים פנימיים 

אם אתם רוצים לקדם את האתר, כדאי שתדעו שככל שיש לכם יותר קישורים פנימיים שמפנים לעמוד מסוים באתר, האלגוריתם של גוגל מסיק שמדובר בעמוד חשוב יותר בתוך האתר, וכך הוא משפר את דירוג העמוד בתוצאות החיפוש. ולכן, ככל שיש לכם יותר מאמרים ועמודים באתר, אתם יכולים לספק יותר קישורים פנימיים לעמודי האתר בצורה טבעית ולא מוגזמת – מה שיכול לתרום רבות לקידום האורגני של עמודי האתר שלכם.

3. בניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי

הזכרנו קודם את העובדה שפרופיל הקישורים החיצוניים הוא קריטי לקידום האתר בגוגל. כדאי לדעת שהאלגוריתם של גוגל למעשה יוצא מנקודת הנחה שככל שקיימים יותר אתרים סמכותיים ואיכותיים שמפנים לעמודי האתר שלכם, סימן שעמודי האתר שלכם מציגים תוכן רלוונטי ובעל ערך, שכדאי להציג לגולשים. כך הקישורים החיצוניים עוזרים לכם לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. לרוב, בקישורים חיצוניים אלו הכוונה למאמרים באתרים אחרים, שמפנים לעמודי האתר שלכם. מכיוון שמדובר בדרך כלל במאמרים, מהם יוצא הקישור לאתר שלכם (ולא בקישורים ששמים למשל בפוטר של אתרים אחרים, אשר קישורים אלו נפוצים פחות, ולא דורשים תוכן טקסטואלי) – זה אומר שאתם צריכים בעצם תוכן עבור אותם מאמרים. זוהי למעשה דרך נוספת שבה כתיבת תוכן יכולה לתרום לקידום האתר שלכם.

כתיבת תוכן לאתרים – האם לכתוב לבד או להיעזר בחברת המתמחה בתחום?

אחרי שהבנו שאם אנחנו רוצים לקדם את האתר, אנחנו זקוקים לתוכן רב, נשאלת השאלה האם כדאי לכתוב את התוכן לבד, או שעדיף להיעזר בכותבי תוכן או בחברת קידום? להלן כמה היבטים חשובים שיעזרו לכם להחליט בנושא:

1. קודם כל, חשוב לדעת שהתוכן לאתר אמור להיות תוכן מעניין, מקורי, איכותי מאוד ובעל ערך רב לגולשים. אחרת, הגולשים לא ירצו לקרוא אותו, ויצאו מהעמוד – מה שיפגע משמעותית בקידום העמוד והאתר. ברוב המקרים, ככל שהתוכן איכותי וברמה גבוהה יותר (לאו דווקא מבחינת השפה של הטקסט, אלא מבחינת הערך שהוא מעניק לגולש) – כך אותו עמוד תוכן יקודם גבוה יותר בתוצאות החיפוש. ולכן, חשוב שהתוכן באתר יהיה ייחודי ובעל ערך אמיתי לקוראים.

2. כדאי לדעת גם שהחשיבה, היצירה וההטמעה באתר של תוכן איכותי לאתר, אלו תהליכים שדורשים השקעה של זמן ומאמצים רבים. אז תשאלו את עצמכם קודם כל האם יש לכם זמן ליצור את כל התכנים הללו, או שמא אתם מעדיפים להיעזר בחברה המתמחה בכתיבת תוכן ובקידום אתרים, כך שאתם תוכלו להתעסק בדברים אחרים שחשובים לכם.

3. בנוסף, תשאלו את עצמכם האם אתם בכלל אוהבים לכתוב. למשל, יש בעלי עסקים ואתרים שיש להם אולי זמן לכתיבת התוכן, אבל ייתכן שהם פשוט לא אוהבים לכתוב, ואולי הם אפילו מתקשים בפעולת הכתיבה ובעצם המחשבה על מה כדאי לכתוב ואיך ליצור את התכנים. במקרה כזה, הכתיבה תיקח להם זמן רב ותדרוש מהם מאמצים קוגניטיביים רבים, וכנראה שלהיעזר בשירותי כתיבת תוכן יהיה עדיף ומשתלם להם יותר.

4. רצוי שתדעו גם שזמן ואהבה לכתיבה לא תמיד יכולים להספיק ליצירת, הזנת והטמעת תוכן מקורי ואיכותי לאתרים בצורה נכונה. יש צורך גם בידע בתחום קידום האתרים, על מנת להצליח לכתוב תכנים מוצלחים וממירים באמת, כלומר כאלה שיניבו לכם את התוצאות שאתם מצפים להם, כמו יותר הורדות או מכירות מהאתר. וכדאי גם שכותב התוכן ישלוט בדקויות ובחוקי השפה העברית, כדי שיוכל ליצור תכנים שכתובים בשפה תקנית, וללא שגיאות. ולפעמים, יש צורך גם בידע ובמומחיות בתחום מסוים, וביכולת להשתמש במונחים מקצועיים בצורה נכונה (למשל, אם מדובר במאמרים לאתרים בתחום המשפטים או הרפואה). ולכן, גם שיקולים אלו הם חשובים בעת קבלת ההחלטה האם לכתוב לבד או להיעזר בשירותי כתיבת תוכן, וגם אותם צריך לקחת בחשבון.

החלטתם שאתם מעוניינים בשירותי כתיבת תוכן לקידום האתר? צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים.

לבדיקת האתר שלכם, ייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן