קידום אתרים
בינלאומי

רוצים לקדם את האתר שלכם בחו"ל, ומעוניינים להתחיל לפנות לזירה הבינלאומית?
הגעתם למקום הנכון.

יש לכם עסק/אתר די מצליח בארץ, וכעת אתם מתעניינים בקידום העסק או האתר שלכם מחוץ לישראל? אם ככה, חשוב שתלמדו על ההבדלים בין קידום אורגני בחו"ל לעומת קידום אורגני בעברית ובישראל, וכדאי שתבדקו ותבינו האם זה באמת מתאים לכם והאם זה יהיה משתלם עבורכם. אז אם אתם שוקלים להתחיל בפנייה לזירה הבינלאומית ואם אתם רוצים לקדם את העסק בחו"ל – תשמחו לשמוע שבמאמר הנוכחי נלמד כל מה שחשוב לדעת בנושא.

ההבדלים בין קידום אתרים בארץ לקידום אתרים בחו"ל

ההבדלים העיקריים בין קידום אתר בחו"ל לבין קידום אתר בישראל קשורים בעיקר לפרמטרים כמו אופי ומנטליות הלקוחות, כמות ואיכות תוצאות החיפוש, וגודל התחרות.
בהקשר זה, כדאי לדעת שברוב המקרים קידום אתרים בין לאומי יהיה הליך מסובך, שידרוש זמן ומאמצים רבים יותר, מאשר קידום אתרים בישראל, וזאת שכן כמות התוצאות ומידת התחרותיות על כל מילת חיפוש היא לרוב גדולה ומשמעותית יותר. ולכן, קידום אתרים בחו"ל לרוב יהיה גם יקר יותר.
בנוסף, כדאי לדעת שקשה יותר להתמקם בצמרת תוצאות החיפוש אם מדובר בשפה פופולארית במיוחד, שנמצאת בשימוש בקרב אנשים רבים בעולם, כמו אנגלית. 

אבל, למרות שקידום אתרים בין לאומי יכול להיות מסובך וקשה יותר, הוא בהחלט יכול להשתלם עבורכם, מכיוון שהקהל הבינלאומי הפוטנציאלי שלכם כנראה גדול פי כמה וכמה מהקהל הפוטנציאלי שלכם במסגרת גבולות ישראל. במיוחד אם יש לכם קהלי יעד פוטנציאליים שאינם דוברים עברית ושאינם מתגוררים בישראל, ובמידה ואתם יכולים למכור להם (מבחינה לוגיסטית). למשל, אם אתם מוכרים תיקים או בגדים, ויכולים לשלוח אותם ללקוחות שמזמינים מחו"ל, אין ספק שפנייה לזירה הבינלאומית יכולה להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות וכך גם את ההכנסות שלכם.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים בינלאומי – האם זה מתאים לכם?

להתפתח ולהתחיל לפנות לזירה הבין לאומית נשמע כמו חלומו של כל בעל עסק או אתר. אבל, לפני שמתחילים, קודם כל כדאי לבדוק – האם זה באמת מתאים לעסק שלכם? להלן כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להחליט:

  1. השלב הראשון הוא להגדיר את המטרת שלכם. האם אתם רוצים רק ליצור מודעות לעסק שלכם בחו"ל, או שאתם רוצים גם למכור לחו"ל? או שאולי אתם בכלל מעוניינים באיסוף לידים או בשיפור תדמית המותג?
    2. אם אתם רוצים למכור ולשלוח מוצרים לחו"ל, ראשית תבדקו אם זה בכלל משתלם לכם. תאמדו את גובה הרווח שאתם מצפים לו אחרי קיזוז ההוצאות השונות, ובדקו האם זה כדאי עבורכם. אם כן, אפשר להמשיך. ואם לא, אולי כדאי לכם לוותר על הרעיון.
    3. לאחר מכן, תחשבו לאיזה שפות ומדינות אתם רוצים לשווק את העסק. לשם כך כדאי להיעזר גם בכלים כמו Google Analytics, כדי לבדוק אם יש לכם הרבה כניסות ממדינות מחוץ לישראל, או ממכשירים עם שפות שהן לא עברית.
    4. תעשו מחקר שוק ומחקר מתחרים במדינות שאתם רוצים לקדם בהן את העסק. האם יש צורך בשירות או במוצר שלכם בחו"ל? מהו גודל קהל היעד הפוטנציאלי? ובנוסף, תחקרו את המתחרים שלכן באותן מדינות, כדי שתוכלו ללמוד מהם.

לאחר שתבצעו את כל השלבים הללו, יהיה לכם קל יותר להחליט אם כדאי לכם לעשות קידום אתרים בחו"ל. ואם אתם עדיין לא בטוחים, תשמחו לשמוע שמשרד SEO העוסק בקידום בין לאומי, כמו Perfect SEO, ידע לייעץ לכם בנושא. ובכל מקרה, תמיד כדאי להתייעץ עם חברת קידום אתרים שעוסקת בקידום בחו"ל, לפני שמתחילים לעשות קידום אתרים בין לאומי, כאשר הליווי במהלך התהליך עצמו חשוב לא פחות.

מה עוד כדאי לדעת על קידום אתרים בחו"ל?

* התאימו את מנוע החיפוש לקהל היעד: חשוב לזכור שבמדינות מסוימות, חלק נכבד מהגולשים משתמשים במנועי חיפוש נוספים חוץ מגוגל, כמו "ביידו" בסין או "יאנדקס" ברוסיה. ולכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון כשעושים קידום אתרים בחו"ל.

* קידום אתר בחו"ל צריך להיות מותאם לאופי הפרויקט: ישנו הבדל משמעותי בין קידום אתר תוכן, לחנות אונליין, או לאתר תדמית. והבדל זה חשוב במיוחד כאשר מדובר בקידום בחו"ל. למשל, אם אתם רוצים לעשות קידום מקומי בחו"ל, כדאי מאוד שתשלבו במערך השיווקי גם קידום לוקלי ב-Google Places או ב-Yelp.

* הכירו בחשיבות של קידום אורגני מסוג כובע לבן: בקצרה נציין כי יש 2 סוגים עיקריים של קידום אורגני, מסוג כובע שחור\אפור וכובע לבן, כאשר קידום כובע שחור כולל גם פעולות "אסורות" לקידום (מבחינת ההנחיות של גוגל). בהקשר זה כדאי לדעת שמפעם לפעם גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלה, וברוב העדכונים הללו היא פוגעת במיקומי האתרים שמבצעים קידום מסוג כובע שחור, או שהיא מענישה אותם בדרך אחרת. כדאי לדעת גם שפגיעות אלו מורגשות קודם כל, והרבה יותר, על האתרים הבין לאומיים, מאשר על האתרים שפועלים בישראל. ולכן, כשעושים קידום אתרים בינלאומי, חשוב במיוחד להקפיד על קידום אורגני איכותי ומסוג כובע לבן.

* קידום אתרים בחו"ל עושים רק עם מקצוענים: כפי שהסברנו בתחילת המאמר, קידום אורגני בחו"ל לרוב יהיה מסובך וקשה פי כמה וכמה מאשר קידום אתרים בישראל. ולכן, חשוב מאוד לבחור לעבוד רק מול חברת קידום אתרים ישראלית, המציעה שירותי קידום אתרים בחו"ל, שנחשבת למובילה בתחום, כמו חברת Perfect SEO. אנו מתמחים קידום אורגני בכל השפות ובכל המדינות בעולם, וכן בקידום לכל הפלטפורמות ובכל הנישות, כולל נישות תחרותיות – כך שאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

רוצים לדעת עוד שירותי קידום אתרים בין לאומי? צרו איתנו קשר עוד היום, ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים.

לבדיקת האתר שלכם, ייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן