ליווי מעבר של אתר

מתכוונים לעשות בקרוב שינוי משמעותי באתר, כמו מעבר לפלטפורמה או לחברת שרתים אחרת?
אם כן, אז חשוב מאוד שתיעזרו באיש מקצוע בתחום ה-SEO שידע לעזור לכם לבצע את המעבר באופן חלק ומוצלח ככל האפשר.

מתכוונים לעשות בקרוב שינוי משמעותי באתר, כמו מעבר לפלטפורמה או לחברת שרתים אחרת? אם כן, אז חשוב מאוד שתיעזרו באיש מקצוע בתחום ה-SEO שידע לעזור לכם לבצע את המעבר באופן חלק ומוצלח ככל האפשר.

ביצוע שדרוגים ושינויים קריטיים באתר

האתר שלכם מיושן ואינו מתאים למובייל, אך שדרוגו והתאמתו למובייל לא יהיו משתלמים עבורכם, כמו בניית אתר חדש שמותאם מראש לגלישה בנייד? מערכת הניהול של האתר מסובכת לכם מדי, או שאולי אינה מתאימה לקידום אתרים? או שאולי גיליתם שחברת השרתים שלכם גורמת לכך שהאתר שלכם איטי למדי? אם ככה, כנראה שתרצו להעביר את האתר לפלטפורמה או לחברת שרתים אחרת, או שתזדקקו לבניית אתר חדש לגמרי.

החשיבות של ביצוע מעבר ושינויים באתר בצורה נכונה

אם אתם רוצים לבצע שינויים באתר, כמו להעביר את האתר הקיים לפלטפורמת ניהול תוכן אחרת, כדאי שתדעו שלא מדובר בעניין של מה בכך. למעשה, שינויים מעין אלו באתר עלולים להיות קריטיים ומדובר בפעולה רגישה למדי, אשר יש לבצע בחוכמה ובזהירות, במיוחד במידה ומדובר באתר שכבר הגיע למיקומים טובים בתוצאות החיפוש עבור ביטויים רלוונטיים. וזאת שכן במהלך ביצוע השינויים – אם לא עושים אותם נכון – עלולות להתרחש תקלות, שיכולות לגרום לאתר לאבד את המיקומים אליהם הגיע בתוצאות החיפוש. מה שאומר ששינויים קריטיים באתר יכולים לגרום לכם לאבד את התוצאות שהגעתם אליהם. וכך כל הזמן, המאמצים והמשאבים האחרים שהשקעתם על בניית האתר ועל קידומו יכולים ללכת לטמיון.

מה זה קידום אתרים אורגני?

ליווי משרד SEO בעת מעבר אתר או ביצוע שינויים באתר

אחרי שהבנו את החשיבות של ביצוע שינויים באתר בצורה נכונה ומקצועית, נשאלת השאלה – למי כדאי לפנות במקרים אלו, אם חשוב לכם שהשינויים באתר יבוצעו כמו שצריך, ומבלי שייגרם נזק כלשהו? התשובה היא, שאם אתם רוצים לעשות שינויים באתר או להעביר את האתר לפלטפורמת ניהול תוכן או לחברת שרתים אחרת, כדאי לכם להיעזר אך ורק במשרד לקידום אורגני (SEO).

משרד המתמחה בקידום אתרים ידע לייעץ לכם בנושא, הוא יוכל ללוות אתכם במהלך ביצוע השינויים באתר, והוא ידע לבצע את השינויים שאתם זקוקים להם בצורה הטובה והיעילה ביותר. בנוסף, במידה ובמסגרת השינויים באתר אתם רוצים לשדרג את העיצוב, חוץ ממעבר למערכת חדשה, אז כדאי שתבחרו בחברת קידום אתרים שיש לה גם מחלקת פיתוח ועיצוב אתרים. כך תוכלו לא רק להעביר את האתר הישן לאתר חדש או לשדרג את עיצוב האתר, אלא גם תוכלו לשפר את חווית המשתמש ואת הדירוג של עמודי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

איך איש מקצוע בתחום ה-SEO יוכל לעזור לכם?

אז איך למעשה מקדם אתרים או משרד SEO יוכלו לסייע לכם בעת ביצוע שינויים באתר או במקרה של מעבר אתר ישן לאתר חדש? להלן כמה דוגמאות:

  1. קודם כל, אם אתם מעבירים את האתר לדומיין חדש, מקדם אתרים יוכל לעזור לכם לבצע הפניות 301 ו-302, שאלו הפניות שנועדו להודיע לדפדפן ולמנועי החיפוש שעמוד מסוים באתר (או האתר כולו) כבר לא נמצא בכתובת ה-URL הקיימת, אלא בכתובת חדשה. אם לא תעשו זאת, הגולשים שיכנסו לאתר הישן שלכם יגיעו לעמודי שגיאה מסוג 404 – מה שעלול לגרום לכך שגוגל תפגע בדירוגי האתר. ולכן, חשוב מאוד לבצע את ההפניות הללו כמו שצריך. בנוסף, כדאי לדעת שבשביל ביצוע ההפניות, פעמים רבות יש צורך להיעזר לא רק במקדם אתרים אלא גם במתכנת, ולכן עדיף לעבוד מול משרד SEO, המחזיק באנשי מקצוע אלו.

     

  2. ההיררכיה של האתר היא חשובה ביותר לקידום האורגני של האתר. ולכן, חשוב מאוד לשמור על ההיררכיה באתר או לשפרה בזמן שדרוג האתר או בעת מעבר לאתר חדש. ליווי של משרד SEO יכול לעזור לכם לשמור על ההיררכיה הקיימת באתר, מבלי שהיא תיפגע בשל השינויים שאתם עורכים באתר. ובנוסף, מקדמי האתרים ידעו לייעץ ולסייע לכם בנוגע לעריכת שינויים בהיררכית האתר במקרה הצורך.

     

  3. לכל עמוד באתר שלכם, כנראה הוגדרו כל מיני תגיות כמו תגיות מטא ותגיות אלט לתמונות, במסגרת קידום האתר הישן. חשוב לזכור שבעת מעבר לאתר חדש צריך להעתיק את הכותרות והתיאורים של העמודים והתמונות, כאשר ניתן לערוך ולבצע שינויים במידה ואתם מאמינים שזה יועיל לקידום האורגני. לשם כך כדאי כמובן להיעזר במקדם אתרים שידע לבצע את העבודה על צידה הטוב ביותר. כלומר, איש מקצוע בתחום ה-SEO יכול לייעץ ולעזור לכם לבצע העברה תקינה של כל נתוני המטא לאתר החדש בצורה נכונה, תוך צמצום הנזקים למינימום. ולכן, ממש לא כדאי לוותר על כך.

     

  4. אתם מתכוונים לעבור גם לחברת שרתים חדשה במסגרת שדרוג האתר? אם ככה, כדאי שתדעו שאחת הבעיות הכי נפוצות בעת העברת אתר לחברת שרתים אחרת מתרחשת כשמעבירים קבצים, כמו תמונות, מהשרת הישן לחדש. במקרים אלו תמונות עם כיתוב בעברית לרוב יהפכו לשפת ג'יבריש, ופעמים רבות בעלי האתרים שוכחים להעביר גם את נתוני המטא והאלט של התמונות. ולכן, כדאי להיעזר במקדם אתרים שידע לבצע את המעבר בין השרתים בצורה החלקה והמוצלחת ביותר.

     

זקוקים ליעוץ, עזרה או ליווי בעת שדרוג אתר, מעבר לאתר חדש או ביצוע שינויים קריטיים אחרים באתר שלכם?
 צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ ולסייע לכם בנושא, כדי שמעבר או שדרוג האתר יבוצעו בדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר.

לבדיקת האתר שלכם, ייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן