קליין & ליצי

קליין & ליצי

מה הקשר בין שיווק באינטרנט ועיצוב פנים? על המכנה המשותף שעתיד להביא לאתר ק.ל. סטודיו יותר גולשים ויותר לקוחות – בשורות הבאות.

 "בזכות אומני פרזנט למדנו שמה שעובד בעיצוב פנים עובד גם בשיווק באינטרנט, כאשר רוצים להביא עוד לקוחות".

ק.ל סטודיו מתמחה באספקת פתרונות עיצוב חדשניים אך פונקציונאליים, למגוון רחב של שימושים – מעיצוב מסעדות ועד עיצוב בתים פרטיים, מעיצוב בתי מלון ועד עיצוב משרדים. למרות שהגישה העיצובית הייחודית של הסטודיו מלווה למעלה מעשור אינספור עסקים ולקוחות פרטיים, ההצלחה העסקית עדיין לא הניבה שיעורי חשיפה משמעותיים. הרצון לצמצם את הפער בין ההצלחה בשטח לשיעורי החשיפה הנמוכים, גרמה לק.ל סטודיו לפנות אלינו. המטרה: הפיכת האינטרנט למנוע הצמיחה של הסטודיו, שיוביל לגיוס לקוחות חדשים.

ייעוץ שיווקי: איך מסבירים את הפער?

עוד לפני שאנשי הסטודיו פנו לאומני פרזנט, הם הקימו אתר הכולל תכנים מקצועיים עם שפע של דוגמאות בתיק העבודות. אז איפה התחילה הבעיה? בהיעדר נוכחותו של ק.ל. סטודיו בביטויים מרכזיים שלקוחותיו מחפשים במנועי החיפוש. וכאשר הסטודיו מיעט להופיע במקומות שבהם לקוחות פוטנציאליים מחפשים פתרונות לעיצוב פנים, מה הפלא שהתנועה לאתר הייתה דלילה? אתגר נוסף היה הצורך לעצב את חווית השימוש של הגולשים בהתאם למיצוב עליו הוחלט, כדי לחזק את הבידול של ק.ל. סטודיו.

שיווק באינטרנט: איך מצמצמים את הפער?

 

  • קידום אתרים – במסגרת מחקר מילים שביצענו, הבנו את צרכיו וחיפושיו של קהל המטרה לצורך בניית אסטרטגית הקידום.
  • ליווי בעת בניית האתר – מתן ייעוץ שיווקי שכלל המלצות לבניית האתר בהתאם לצרכי קהל היעד.
  • כתיבה שיווקית – מיצוב הסטודיו בהתאם למיתוג הרצוי באמצעות כתיבה תדמיתית מכוונת מטרה הקוראת לפעולה. הכתיבה השיווקית תרמה למאמציהשיווק באינטרנט בין היתר באמצעות כתיבת תכנים בהתאם לביטויי המפתח המגוונים.