צילום בעם.

tzilum-baam

קידום אורגני בגוגל עבור  צילום בעם.

"תחום הצילום הפך לתחרותי מאי פעם, עם עשרות מתחרים פוטנציאלים שהקשו עלינו לגייס לקוחות ולזכות לחשיפה ראויה. ואז אומני פרזנט נכנסה לתמונה".

בעידן שבו הטלפון החכם יודע גם לצלם, כל אחד מאיתנו יכול לתפוס את הרגע. כיום אנשים רבים לוקחים את האהבה לצילום צעד אחד קדימה, ומפתחים תחביב או מקצוע באמצעות מגוון קורסי צילום. אך המציאות שמטיבה עם הצרכן, מאתגרת את בתי הספר לצילום.

צילום בעם הוא בית ספר לצילום שנאלץ להתמודד עם תמונת מצב לא מעודדת במיוחד: שוק תחרותי במיוחד, שבו קורסי צילום צצים כמו פטריות אחרי הגשם. אז איך מפלסים את הדרך לליבו של חובב הצילום בשוק המוצף במתחרים?

קידום בגוגל: מקדם ההצלחה של צילום בעם

אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאלים שרוצים להירשם לקורס צילום היא כמובן באמצעות האינטרנט. הבעיה: עם עשרות רבות של אתרים מתחום הצילום, הסיכוי שיגיעו דווקא לאתר של צילום בעם הוא נמוך – אלא אם האתר יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש במגוון ביטוי חיפוש פופולריים. עם תובנה זו בדיוק הגיעו אנשי החברה אל אומני פרזנט, כדי לבחון דרכים אפשריות לקידום במנועי חיפוש.

קידום אורגני בגוגל, עשה זאת בעצמך

בימים כתיקונים, צוות החשיבה של אומני פרזנט עומל מסביב לשעון כדי לבנות תכנית פעולה לשיווק באינטרנט עבור הלקוח ולהוציא אותה אל הפועל מידי חודש בחודשו. הפעם, לנוכח הלהט של אנשי צילום בעם להיות מעורים בפעילות השיווקית בעצמם, החלטנו לנקוט בגישה מעט שונה. בהתאם לצרכי צילום בעם החלטנו להעביר הדרכה אישית לשיווק באינטרנט לאנשי החברה. בסיום ההדרכה היו ברשות אנשיה כלים יישומים לקידום בגוגל של אתר התדמית. אז איך זה עבד?

הדרכה אישית לקידום בגוגל

במסגרת ההדרכה נלמדו שורה של פעולות מעשיות, שביצוען מידי חודש יוביל את אתר התדמית לקדמת הבמה האינטרנטית – העמוד הראשון של תוצאות החיפוש. ההדרכה לשיווק באינטרנט כללה בין היתר ביצוע מחקר מילים, בחירת דפי מטרה, טכניקות מתקדמות לשיווק אינטרנטי (לרבות אילו פעולות קידום כדאי לבצע ומאיזה כדאי להימנע) ועוד. לאחר שעברנו על תוצרי השיווק באינטרנט של צילום בעם ווידאנו כי הם משרתים את המטרה, אנשיה המשיכו באופן שוטף ליישם את הפעולות שנלמדו בהדרכה. והתוצאה?

בעקבות הכלים שנרכשו במסגרת ההדרכה לשיווק באינטרנט, צילום בעם זינקה לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בשני ביטויים פופולריים: "קורס צילום למתחילים" ו"בית ספר לצילום". כתוצאה מכך החשיפה לה זכה בית הספר ובעקבותיה כמות הפונים, זינקו באופן דרמטי.