עתודות – המרכז ללימודי מקצועות השכר

עתודות – המרכז ללימודי מקצועות השכר

פרויקט שיווק באינטרנט עבור חברת עתודות – המרכז ללימודי מקצועות השכר.

"למד את שפתך טוב ושלוט בה היטב ויהיה לך את המרכיב הראשון לחיים".
אדוארד מורו, מחלוצי העיתונות המשודרת.

לכל קבוצה באוכלוסייה יש את השפה שלה – ילדים ומבוגרים, סטודנטים וקרייריסטים, ספורטאים ועורכי דין. בהתאם לכך כל מנהל שיווק יודע עד כמה חשוב לפנות לקהל המטרה בשפתו שלו, וגם במדיה החדשה אופן הפנייה לגולש היא אחת מפעולות השיווק המשמעותיות ביותר. זה היה אחד האתגרים הגדולים של עתודות – המרכז ללימודי שכר, בבואו לתרגם מידע מקצועי לקטעי קריאה נגישים שימשכו את תשומת הלב של קהל המטרה.

עתודות – לימודים עם עתיד

עתודות הוקמה מתוך מטרה לספק מענה מקיף לצורכי ההכשרה והוראה בתחום חשבות השכר, המאגד בתוכו מגוון תחומים הקשורים לעולם הפיננסיים לרבות שכר, מיסים, פנסיה, ביטוח לאומי, ועוד. בין הלקוחות של עתודות נמנים עשרות גופים וחברות מובילות אשר נהנים מהניסיון הרב של צוות מרצים מיומן בראשותו של מומחה המס, הפרישה והגמל יורם אזרד. עם השנים הפכה עתודות למוסד לימודי מוביל בשל הניסיון הרב של מרציה וההישגים הרבים להם זוכים תלמידיה. המיצוב של עתודות כמותג מוביל בתחומו גם באינטרנט הצריך התאמה של התכנים הכתובים לעיניו של הגולש.
אומני פרזנט: ממידע מקצועי לכתיבה שיווקית

כל בעל מקצוע מכיר את תחום עיסוקו כמו את כף ידו. אך כדי להפוך את הידע למלל שסייע בהשגת המטרות השיווקיות של העסק יש צורך באיש מקצוע – ולשם כך פנתה עתודות אלינו. צוות חשיבה רב תחומי שהוקצה לביצוע הפרויקט פעל בשני מישורים מרכזיים של שיווק באינטרנט:

  1. קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות
  2. קידום ממוקד של קורסים לחשבי שכר

לצורך השגת המטרות שהוצבו נתפרה עבור עתודות חליפה שיווקית ייחודית בשיטת ה internet findability החדשנית. במסגרת פעילות השיווק באינטרנט יצרנו עבור עתודות נקודות גישה אינטרנטיות, תוך הבלטתן באמצעות טכניקות מגוונות לקידום אתרים. במסגרת הפעילות השיווקית ביצענו התאמה של הטקסטים המקצועיים לשפתו של הגולש שעתיד לקרא אותם.

מציאת האיזון הנכון בין מידע מקצועי לכתיבה שיווקית הייתה המפתח של הפעילות המוצלחת. בחירת המילים הנכונות יכולה לעשות את ההבדל בין פעילות שיווקית כושלת להצלחה מסחררת.