מכון פסגות

מכון פסגות

פרויקט שיווק באינטרנט עבור מכון פסגות.

"במרוצת השנים גילינו שגם אתר תדמית שמכיל מאות תכנים מקצועיים, לא תמיד מספיק כדי לגייס לקוחות חדשים. הודות לשיתוף הפעולה עם חברת אומני פרזנט לשיווק באינטרנט – התמונה השתנתה מהקצה אל הקצה".

עד לא מזמן אנשים רבים התביישו לדבר (ואפילו להכיר) בקיומן של תופעות כגון חרדה ודיכאון. אך בשנים האחרונות גוברת המודעות והפתיחות לעולם בריאות הנפש, הרבה בזכות נגישותו של מידע מקצועי לקהל הרחב. תרומתו של מכון פסגות לכך היא רבה, עם מידע מקצועי שהפך לאבן יסוד בתחום הפסיכותרפיה: מספרי פסיכולוגיה מוכרים בהוצאות מכון פסגות (כגון להפחיד את הפחד) ועד קבלת מידע המסייע להתמודדות עם קשת רחבה של תופעות. מכון פסגות הפך לאוטוריטה בתחומו, השאלה היא איך מתרגמים את הפעילות הענפה של המכון להצלחה שיווקית כבירה באינטרנט?

קידום בגוגל: יותר זה יותר?

פעילות ענפה של למעלה משני עשורים בתחום הפסיכותרפיה באה לידי ביטוי בדמות מאות דפים המופיעים באתר ומכילים מידע מקצועי רב ערך: טכניקות לטיפול עצמי, כלי אבחון, עצות וטיפים שימושיים המבוססים על טיפול התנהגותי קוגניטיבי. אך ככל שהתרבו הדפים, היתרון של האתר הפך להיות גם החיסרון שלו: מרוב דפים לא רואים את היער…

כמויות המידע העצומות הקשו על הגולש למצוא את מבוקשו ולא פחות חשוב – הקשו על האתר להתקדם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, בהיעדר המיקוד המתאים. אנשי המכון הבינו שכדי להצליח, את המידע המקצועי הרב צריך לעטוף באריזה שיווקית מתאימה באמצעות שיווק באינטרנט. בשלב זה בדיוק נכנסה אומני פרזנט לתמונה עם תכנית פעולה לשיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט – כמות זו לא מילה גסה…

כאשר אנשי מכון פסגות הגיעו אלינו עם כמות אדירה של תכנים, הבנו שהאתגר העיקרי יהיה לרתום את תכנים אלו לטובת שיווק האתר באינטרנט. כדי לעשות את זה פעל צוות החשיבה של אומני פרזנט בשני מישורים:

בניית אתר חדש – בעל נראות מושכת וממשק משתמש ידידותי, היוצרים חווית שימוש מזמינה במיוחד. והכי חשוב: האתר החדש מאפשר לכל גולש למצוא את התכנים הרלוונטיים עבורו תוך שניות.

שיווק באינטרנט – ניצול מיטבי של התכנים המקצועיים לצורך שיווק במנועי חיפוש של מכון פסגות. בעקבות האופטימיזציה של התכנים הרבים, מנועי החיפוש אף הם "הבינו" עד כמה המכון הינו אוטוריטה בתחום – וקידמו אותו בהתאם במעלה תוצאות החיפוש.

התוצאה היא אתר שגם זוכה ליותר חשיפה באמצעות שיווק במנועי חיפוש, וגם ממקסם את האינטראקציה עם כל גולש באמצעות חווית שימוש מזמינה. ובשורה התחתונה? אנשי המכון מגיעים לפסגות חדשות…