דלתות פולידור

דלתות פולידור

קידום אורגני בגוגל  עבור חברת דלתות פולידור.

בעולם העיצוב במיוחד, יצירת תחושה של חוויה היא תנאי חשוב להגדלת התעניינות ומעגל הלקוחות דרך אתר התדמית. איך מעבירים חוויה דרך האינטרנט? במהלך בניית אתר התדמית המחודש של חברת דלתות הפנים פולידור גילינו תשובה אפשרית לשאלה.

הסיפור של כולנו

עבור כל אחד מאיתנו, קניית בגדים יכולה להפוך תוך זמן קצר מחוויה מהנה לשיטוט מתסכל. בכל חנות נמצא בגדים שקולעים לטעמינו, הבעיה היא שברוב המקרים קשה למצוא פריט שמתאים לנו ב 100%. פעם זו הגזרה שלא יושבת בול, במקרה אחר זה הצבע של הכפתורים או האורך של השרוולים. בעולם מושלם היינו יכולים להרשות לעצמינו לשלם לחייט שיתפור עבורנו את הבגדים בהתאמה אישית. בפועל, אנחנו נאלצים להתפשר בחלק גדול מהמקרים. במובן זה, כפי שנראה מיד, תחום עיצוב הפנים אינו נבדל מעולם האופנה.

הדילמה השיווקית של חברת פולידור

עם עליית המודעות לעיצוב, דלתות פנים הפכו להרבה יותר מאשר עוד פריט פונקציונאלי. בדומה לבגדים ישנם אינספור דגמים ועיצובים, אך גם כאן האתגר מתחיל כאשר תבניות מוכנות מראש אינן מתאימות ב 100% לחלל ולקונספט העיצובי שרוצים ליצור. על תקן ה"חייט" של עולם הדלתות מתפקדת חברת פולידור, המייצרת דלתות פנים בהתאמה אישית לכל לקוח – ללא מוצרי מדף מוכנים מראש. היכולת לתרגם במדויק את חלומו של הלקוח ליצירה מוחשית היא חלק מחוויית השימוש בדלתות פולידור. השאלה היא כיצד מעבירים את אותה חוויה מוחשית ללקוחות פוטנציאליים המגיעים לאתר התדמית של החברה?

תחושה שווה אלף מילים

"אני לא מעצב בגדים, אני מעצב חלומות", אמר פעם ראלף לורן. בעת בניית אתר התדמית החדש של חברת פולידור התחבטנו רבות בשאלה: כיצד אפשר להעביר תחושה של חלום שמתגשם? באופן טבעי, האתר של פולידור מכיל ברובו מסרים ויזואליים – שבמרכזם הדלתות שמייצרת החברה. אך למרות הפאר העיצובי, הלקוח הפוטנציאלי אינו יכול "להרגיש" את הדלת והייחודיות שלה באמצעות התמונות בלבד. כאן נכנסו לתמונה (תרתי משמע) אנשי הקריאייטיב של אומני פרזנט, עם רעיון יצירתי במיוחד.

קידום אורגני בגוגל יוצר ושיווק חושי

נסו לדמיין שברגעים אלה ממש אתם אוחזים בידכם פלח לימון, מקרבים אותו לפה ונותנים נגיסה נדיבה. נכון שרק מעצם המחשבה, לפתע הפה התמלא בחמצמצות לימונית? שיווק חושי באינטרנט נועד להעביר תחושות וחוויות באמצעות מסרים ומילים, שכפי שזה עתה ראינו (או ליתר דיוק הרגשנו), יכולים לעשות את ההבדל. לכן, החלטנו לרתום את המילים כדי להעביר את החוויה של פולידור, באמצעות מתן שם ותיאור תחושתי לכל דלת.

כך למשל סדרת דלתות הלמינטו "איזי" זכתה לכינוי "יוקרתי ומעודן", בליווי הסבר חוויתי הממחיש כיצד היא עטופה בניחוח אירופאי אלגנטי. סדרת ה"קלאסיק צ'ליני" זכתה לכינוי "חדשני ופורץ גבולות", בליווי תיאור חושי המדגיש את האפשרות לבחור בין מראה מודרני לקלאסי.

עבורנו, בניית האתר הייתה חוויה חושית אדירה ומהפידבקים שאנו מקבלים מהקידום האורגני  מאז עלה האתר לאוויר, הגולשים מרגישים באופן דומה (עם דגש על מרגישים)…. מה דעתכם – האם האתר משרת את המטרה?