קידום ממומן

דחיפה קטנה שתיקח אותך גבוהה

מעוניינים בקידום ממומן לעסק שלכם, אך לא יודעים מאיפה להתחיל? מחפשים משרד דיגיטל שמספק שירותי פרסום בגוגל או פרסום ברשתות החברתיות (כמו פרסום באינסטגרם או בפייסבוק), שיעזור לכם לגרום לביצועים של שיווק העסק שלכם להמריא? הגעתם למקום הנכון, ואנחנו – זה בדיוק את מה שאתם מחפשים. אך ראשית, כדאי שנבין מהו בכלל פרסום ממומן PPC, ומהם היתרונות שלו.

מהו קידום ממומן PPC?

פרסום ממומן הוא סוג של קידום בתשלום באינטרנט, שמטרתו לגרום לאתר, לשירות, או למוצר שלכם להיחשף ליותר גולשים, באמצעות מימון קמפיינים בתשלום.
PPC אלו למעשה ראשי התיבות של מודל התשלום על פרסום באינטרנט שנקראPay Per Click  – כלומר, תשלום או עלות ללחיצה. לפי מודל זה, עליכם לשלם למערכת הפרסום לפי מחיר ללחיצה, כאשר מחיר זה יכול להיות קבוע או משתנה, ולרוב הוא מושפע מכמות ומתדירות הקליקים בפועל על המודעה הממומנת שלכם.

מה היתרונות של פרסום ממומן?

אחד מהיתרונות העיקריים של פרסום ממומן, נובע מכך שהוא מאפשר לכם להיחשף לקהל גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים באופן מהיר במיוחד. לרוב, מערכות הפרסום מאשרות את הקמפיינים הממומנים כבר באותו היום, או תוך כ-48 שעות (או מעט יותר). ועד שרואים תוצאות מהקמפיינים, כמו חשיפה שלהם ומעורבות עמם, לרוב זה לוקח עוד כשבוע עד חודש. כך שניתן למעשה לראות תוצאות מפרסום ממומן באופן כמעט מיידי, או תוך כמה שבועות בודדים לכל המאוחר. כמובן שאם הגדרתם לפרסומת קהל לא רלוונטי, אז הוא לא יקנה או לא יקליק על הפרסומת. אך עצם החשיפה לקהל שהוגדר למודעה אפשרי תוך זמן קצר לאחר יצירת הקמפיין.

כך שאם אתם מעוניינים למכור כמות גדולה של מלאי שנתקעתם איתו, ואתם רוצים "להיפטר" ממנו מהר ככל הניתן – אז פרסום ממומן הוא בהחלט אפשרות הקידום המושלמת עבורכם. וכך גם אם אתם רוצים למכור כמות גדולה של כרטיסים, או במידה ואתם מעוניינים לקבל כמה שיותר הורדות לאפליקציה בטווח זמן קצר ככל האפשר. כלומר, אם אתם רוצים להיחשף לקהל היעד שלכם מהר ככל הניתן, או למכור את המוצרים שלכם "כאן ועכשיו" – אז פרסום ממומן הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

בנוסף, לפרסום ממומן יש עוד מגוון יתרונות נוספים. כמו העובדה שיש כל מיני אפיקי פרסום ממומן (כמו קידום בגוגל או פרסום בלינקדאין), וכך גם היכולת לטרגט ולפלח קהלי יעד רלוונטיים וממוקדים במיוחד. למשל, פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להיחשף לגולשים שמחפשים את מה שאתם מציעים, ברגע שהם מחפשים אותו. ואילו פרסום בפייסבוק מאפשר לכם להשתמש במגוון אפשרויות טרגוט ויצירת קהלים מותאמים אישית.

שירותי קידום ממומן PPC – מה זה כולל?

יש אנשי פרסום ומקדמי PPC, וכך גם לא מעט משרדי פרסום, שיגבו מכם תשלום מלא, ואולי אפילו מופרך, על העלאת קמפיינים בסיסיים בלבד, עם מינימום מעקב והשקעת מאמצים מצדם, לשם שיפור הקמפיינים ואופטימיזציית הביצועים של המודעות הממומנות שלכם. לעומת זאת, אצלנו אתם מקבלים שירותי קידום ממומן PPC מקיפים, יסודיים, מקצועיים ואיכותיים, הכוללים הרבה מעבר, כמו:

ניתוח השוק וקהל היעד

ראשית, אנו ננתח את השוק שלכם, ונלמד על קהל היעד של העסק שלכם. וזאת מכיוון שכל פרסום באינטרנט, במיוחד פרסום ממומן, שנעשה באופן מקצועי ויעיל, חייב להתחיל בהכרת השוק והתחום, ובמחקר קהלי היעד. בין אם מדובר בפרסום בפייסבוק, בפרסום באינסטגרם או בפרסום בגוגל.
ולכן, תחילה אנו נבצע מחקר שוק ונלמד את התחום שלכם. ולאחר מכן, נגדיר במדויק את קהלי היעד של העסק שלכם, וניצור "פרסונות" – שאלו דמויות פיקטיביות של סוגי הלקוחות שלכם. כל פרסונה היא מעין "תעודת זהות" כללית, שמטרתה להגדיר קבוצה מסוימת מתוך קהלי היעד, כאשר הפרסונות למעשה יעזרו לנו בהמשך לפלח את קהלי היעד באופן מדויק יותר, וכך גם לזכור את סוגי הלקוחות וצרכיהם – על מנת שנוכל לשווק להם תכנים שהם יותר מותאמים עבורם אישית.

פילוח קהל היעד 

בשלב הבא, המטרה שלנו היא לפלח באופן כמה שיותר מדויק את קהלי היעד של העסק שלכם, עד הפרטים הקטנים והמאפיינים הדקים ביותר.
וזאת על מנת שנוכל להגדיר באופן כמה שיותר מדויק את הקהלים להם אנחנו רוצים שיוצגו המודעות הממונות שלכם.
כאשר המטרה היא כמובן להגיע לקהלי היעד שהם הכי רלוונטיים ורווחיים עבור העסק שלכם.

בשלב זה, אנו שואפים להגדיר את כל המאפיינים הרלוונטיים של קהלי היעד ושל הפרסונות שהוגדרו קודם לכן.
 כמו מין, מגדר, גיל, אזור מגורים, מעמד סוציו-אקונומי, עיסוק, תפקיד או מקום עבודה, תחביבים ונושאים שמעניינים אותם וכו'.
 כאשר המטרה בסופו של דבר היא כמובן לאפשר לעסק שלכם להגיע לתפוצה רחבה וגדולה ככל האפשר, כדי שתוכלו להגביר את המודעות לעסק, ועל מנת שיותר ויותר לקוחות פוטנציאליים חדשים יוכלו להכיר אתכם.

אסטרטגיה מנצחת

כדאי גם ששירותי קידום ממומן PPC יכללו יצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, לפני שמתחילים "לשים כסף" על הפרסום.
 וזאת מהסיבה שסביר להניח שיש לכם לא מעט מתחרים, כך שכדי שתצליחו לבלוט מבניהם – כנראה שאתם חייבים שתהיה לכם אסטרטגיה שיווקית מוגדרת ומצוינת. אחרת, סביר להניח שהכסף שתשקיעו על הפרסום לא יחזיר את ההשקעה, ולא יהיה משתלם מבחינת ה-ROI.

ולכן, כדאי לפנות למשרד לשיווק דיגיטלי שגם דואג ליצור ולבנות לכם אסטרטגיה מנצחת, כמונו בחברת Perfect SEO.
אנו נשמח לסייע לכם ביצירת אסטרטגיה שיווקית שתעזור לכם לא רק להשאיר את המתחרים מאחור, אלא גם להשאיר להם אבק.
 כך שאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהמאמצים והעלויות שלכם על פרסום ממומן לא רק יחזירו את ההשקעה, אלא גם יעזרו לכם להגיע לרווחים שחלמתם עליהם, ואולי אפילו מעבר.

שימוש בכלים ובטכנולוגיות מתקדמות

אחרי שמתחילים בפרסום קמפיינים ממומנים – וזה לא משנה אם מדובר בפרסום בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם או באפיק אחר של שיווק דיגיטלי – חשוב מאוד לעשות מעיין "אופטימיזציה לפרסום ממומן" (באופן שאולי יכול להזכיר את האופטימיזציה שצריך לעשות לשם קידום אתרים אורגני).
 כלומר, חשוב לבצע מעקב, בקרה, ופעולות לייעול ושיפור הביצועים של הקמפיינים הממומנים שלכם. כאשר לשם כך, רצוי מאוד לעשות שימוש בכלים ובטכנולוגיות מתקדמות, אשר מאפשרים לעשות זאת בצורה יעילה, נוחה ומהירה יותר. 

אם אתם מעוניינים בקידום ממומן, שיאפשר לעסק שלכם להגיע (או אולי להישאר) בליגה של הגדולים ביותר בתחומכם, אז תשמחו לשמוע שברשותנו טכנולוגיות שמאפשרות את ייעול מאמצי הפרסום של העסק שלכם, וכך גם מנויים מתאימים לכלים מתקדמים שונים, שעוזרים לנו להביא את הביצועים הטובים והאיכותיים ביותר ללקוחות שלנו.

ניהול קמפיין והוזלת עלויותיו

לסיכום, אצלנו אתם מקבלים ניהול קמפיינים ופרסום ממומן של העסק – כולל הכל, מא' ועד ת'. אנשי המקצוע שלנו עומלים ועושים לילות כימים רק על מנת לספק לכם קמפיינים אפקטיביים, במחירי עלות מינימליים ככל האפשר. והלקוחות שלנו בוחרים בנו, בזכות הקמפיינים הבועטים והאפקטיביים שאנו יוצרים להם.

החלטתם שאתם מעוניינים בשירותי קידום ממומן שיעזרו לעסק שלכם להגיע ל-Next Level?
 אם כך, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר, ואנו כבר נדאג לכל השאר.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן