פלאקארד

Pelecard

קידום אתרים בשוק תחרותי

"תפיסת השיווק באינטרנט של אומני פרזנט כחלק מגישה שיווקית הוליסטית עשתה את ההבדל, וסייעה לחברת פלא קארד לשמור על מקומה בפסגה"

בעולם הספורט נהוג לומר שיותר קשה לשמור על המקום הראשון מאשר להגיע אליו. כפי שחברות רבות מגלות, שמירה על המקום הראשון היא אתגר של ממש גם במגרש העסקי. חברת פלא קארד המתמחה בפתרונות סליקת אשראי חכמים, חוותה בדיוק את אותה "בעיה".

האתגר השיווקי של חברת פלאקארד

מצד אחד, מערך השיווק של פלאקארד הצליח בפעילות מלאכת מחשבת להביא את החברה לפסגת הזירה האינטרנטית, בה היא זוכה לחשיפה מרובה. מצד שני, בסביבה טכנולוגית מלאת חידושים אי אפשר לנוח על זרי הדפנה אפילו לרגע – ולכן מחלקת השיווק של החברה החליטה להעלות אתר חדש לאוויר.  אז איפה מתחילה הבעיה? בעת העלאת אתר מחודש לאוויר, קיים חשש שההישגים השיווקיים הקיימים ירדו לטמיון. כדי להקדים תרופה למכה, מנהלי השיווק של החברה פנו לאומני פרזנט כדי לקבל יעוץ שיווקי.

קידום אורגני בגוגל בשוק תחרותי

על מנת לשמר את הישגיה השיווקיים של פלאקארד, היה צריך לבנות תכנית פעולה לשיווק בגוגל המותאמת לצרכי החברה. במסגרת הייעוץ השיווקי שסיפק צוות החשיבה של אומני פרזנט, גובשו בשיתוף עם מערך השיווק של חברת פלא קארד המלצות להמשך.

שיווק בגוגל: אילו פעולות בוצעו?

השיווק באינטרנט של האתר החדש התמקד בתוצאות החיפוש הממומנות והאורגניות במנועי החיפוש.  התהליך ההוליסטי החל ממתן ייעוץ שיווקי, המשיך ביישום ההמלצות בשטח, ניתוח נתוני הכניסה לאתר התדמית באמצעות גוגל אנליטיקס והסקת המסקנות הדרושות. במסגרת יישום התכנית לשיווק באינטרנט ביצענו בין היתר את הפעולות הבאות:

  • ביצוע הפניה 301 מדפי האתר הישנים לדפי האתר החדשים – כדי לשמור על מיקומו של כל אחד מהדפים בתוצאות החיפוש של גוגל.
  • מחקר ביטויי מפתח – בשוק פתרונות הסליקה הדינאמי, היה חשוב לרגל העלאת האתר החדש לבצע מחקר מילים עדכני. זאת על מנת למקד את הפעילות השיווקית בביטויי החיפוש הכי רלוונטיים.
  • התאמת מבנה האתר ותכניו לביטויי המפתח המרכזיים שבהם היה חשוב לשמר את המובילות של חברת פלא קארד במסגרת הקידום האורגני.

עושים עליה: הקלף המנצח של פלא קארד

בתום העלאת האתר החדש לאוויר, לא רק שהמיקום של פלאקארד בביטויי מפתח מובילים לא נפגע – הוא אף הלך והשתפר. כך קרה שהעלאת אתר חדש, תהליך ממנו חברות רבות חוששות (ובצדק), ביסס עוד יותר את מעמדה של פלא קארד בראש תוצאות החיפוש.